Doprava zdarma nad 1500 KČ

Garance spokojenosti

Nepasuje? Vraťte.

Pokud jste registrovaným uživatelem a zdá se vám, že produkt neodpovídá vašim očekáváním, ať už z důvodu kvality nebo z důvodu zdravotních omezení (alergie, zarudnutí pokožky, kožní vyrážky...) nemusíte se cítit špatně. Stačí nás kontaktovat a my vám vrátíme paníze. Nechceme, abyste si museli nechat produkt, který vám nevyhovuje.

Co může být důvodem reklamace?

V Bioruži si vážíme každého zákazníka a chceme, abyste se byli spokojeni s každým nákupem. Rozumíme, že někdy, i když jsou naše produkty vysoce kvalitní a pečlivě vybírané, může se stát, že něco nebude úplně podle vašich představ. Chceme, abyste věděli, že u nás nakupujete s důvěrou a jistotou. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na info@bioruze.cz nebo na tel.č.: +420 792 578 253.

Produkt nesplňuje účel

Pokud produkt nesplňuje účel, ať už z důvodu kvality nebo z důvodu zdravotních omezení (alergie, zarudnutí pokožky, kožní vyrážky...) stačí nás kontaktovat a my vám vrátíme peníze. Prosím kontaktujte nás.

Nelíbí se mi vzhled produktu

Pokud se vám po rozbalení produkt nelíbí, lze takový produkt vrátit zpět. Po doručení produktu prověříme jeho stav (zda nebyl poškozen nebo otevřen). Pokud jste produkt otevřeli a tím znemožnili jeho následný prodej, není možné vrácení peněz. Pokud je produkt v pořádku, rádi vám vrátíme peníze za tento produkt na číslo vašeho účtu.

Nelíbí se mi vůně/textura produktu

Mějte na paměti, že před koupí jakéhokoli produktu jsme tu pro vás, abychom vám přiblížili všechny potřebné informace o vámi vybraném produktu. Pokud vám přesto vůně a textura nevyhovuje, produkt můžete vrátit. Po vrácení produktu k nám na sklad vám vrátíme peníze ve formě poukázky na váš další nákup.


Všichni registrovaní uživatelé mají garanci spokojenosti. Staňte se součástí naší komunity vyplněním registrace v procesu objednávky nebo kliknutím na tento odkaz a následným vyplněním registračního formuláře.