DOPRAVA ZDARMA nad 1500Kč

Až 30 dní na vrácení zboží

Jste-li registrovaný zákazník, máte nárok na benefit, kterým poskytujeme možnost vrátit zakoupené produkty do 30 dnů od jejich doručení. Tento benefit představuje významné prodloužení standardní 14denní lhůty pro vrácení zboží. Díky tomuto benefitu mají naši zaregistrovaní zákazníci více času na to, aby si produkt pořádně vyzkoušeli a rozhodli se, zda jim vyhovuje. Stačí, když nás kontaktujete na na info@bioruze.cz nebo na tel.č.: +420 792 578 253.

Kdy můžete produkt vrátit?

Naším cílem je poskytnout vám, našim zákazníkům, větší flexibilitu a pohodlí. Chceme, abyste měli dostatek času na to, abyste se mohli rozhodnout, jestli je produkt přesně to, co potřebujete a čekáte. Tento benefit je obzvláště důležitý při nákupech, kdy produkt kupujete jako dárek. S prodlouženou lhůtou pro vrácení zboží chceme snížit jakékoli obavy z nákupu nevhodného dárku. Nevhodně vybraný dárek nám můžete nepoužitý vrátit zpět na adresu Rosinská 13, 01008 Žilina.

Jak to probíhá?

  1. Informujte nás prosím na info@bioruze.cz nebo na tel.č.: +420 792 578 253.
  2. Produkt nám zašlete na adresu Rosinská 13, 010 08 Žilina,  Slovenská republika.
  3. Po obdržení produktu, jej zkontrolujeme.
  4. Pokud je produkt v pořádku, vrátíme vám peníze v hodnotě produktu, které vám budou vráceny na váš účet do čtrnácti pracovních dnů nebo si můžete zvolit vystavení nákupního kreditu v hodnotě vráceného zboží. Tento kredit budete moci využít pro váš další nákup na našem eshopu Biorůže.

Chceme, abyste věděli, že vaše spokojenost je pro nás nejvyšší prioritou. Tento krok směřuje k poskytnutí transparentnějších a pohodlnějších nákupních podmínek, čímž se snažíme zajistit, aby každý váš nákup v našem eshopu byl příjemným a bezstarostným zážitkem.

Kdo má nárok na prodlouženou dobu vrácení?

Každý registrovaný zákazník má nárok na prodlouženou dobu vrácení na 30 dní. Registrace je jednoduchá a rychlá a přináší okamžité výhody včetně tohoto exkluzivního benefitu. Registrovat se můžete v procesu nákupu nebo vyplněním formuláře na spodu stránky.

Pokud jste registrovaným uživatelem a zdá se vám, že produkt neodpovídá vašim očekáváním, ať už z důvodu kvality nebo z důvodu zdravotních omezení (alergie, zarudnutí pokožky, kožní vyrážky...) nemusíte se cítit špatně. Stačí nás kontaktovat a my vám vrátíme peníze. Více o možnosti vrácení ZDE.