KLORANE - květinová péče z lekárny

09. 12. 2020

Majitel Pierre Fabre vstoupil na francouzsky trh dermokozmetiky s početnou nabídkou mydel. Históriy značky začína díky zájmu majitele o botaniku a chémii  v laboratoři v roku 1965. Neustálý laboratórny dohled měl za úkol dohlížet v první řadě na bezpečnost. Brzy nabídku obohatil o šampon udržujíci zlatavé odlesky blond vlasů a řadu dětské kosmetiky z měsíčku lékařského (aktuálně v naši nabídce Bébé velmi jemné výživné mýdlo).Takto si společnost do roku 1970 osvojila jednoduchý princíp, který dodržuje dodnes. Jedna rastlina = jeden hlavní účinek.

Doslova bombu mezi produkty s péčí o vlasy způsobil v roce 1971 suchý šampon. Dobová reklama lákala na snadné a rýchle použití bez kvapky vody. Přípravek primárně určen osobam nemocným a připoutaným na lůžko si oblíbili díky praktickému využití i kadeřníci a celebrity. Malý moment vrátil lehkost rýchlomastícim se vlasům, a tak predloužil životnost farbených vlasů. Na našich stránkách můžete aktuálně vyzkoušet samoregulačný suchý šampon s kopřivou. 

S tímto úspěchem KLORANE expanduje do Evrópy a těží z dvojitého zázemí. Botanický původ zabezpečí farmaceutickou účinnost produktů. Každý výrobek obsahuje minimálně 95% přírodních zložek a exkluzivita aktívních látek rostlin je pod drobnohledem lekárniků a dermatologů. Výrobu uprednostňují z Francie.

80. léta ovlyvnili modernismem všechny sféry. V KLORANE však vsadili na jemnou siíu generace šamponů z rsstlinného mléka a mléčné emulze. Velmi jemný šampon s ovesným mlékem je z dodnes nejoblíbenější řady vhodné na časté mytí i pro děti do 3 let.

Průhledné flakony nahradili sklo. S „érou plastovou“ však prišla i zodpovědnost. Právě proto se plasty používané značkou KLORANE stále vylepšují, odľahčují, recyklují, aby co najvíce snížili jejich dopad na životní prostředí. Papírové obaly pocházejí z udržitelného lesního hospodářství, skoncovali s příbalovými letáky a postupně eliminují aj krabičkové obaly.

V roce 2000 otevřel Pierre Fabre brány botanického rezervoáru ve Francii. KLORANE Foundation se angažuje aj v budování Velké zelené zdi, vegetačního pásma, na zabránění dezertifikace. Takisto se zavázali rešpektovat přírodu, chránit její zdroje a prodávat vášeň pro botaniku mladším generacím. Z ekologických alternativ dále preferují zemědělství bez hnojiv a pesticidů. Cílem společnosti je mít 85% výrobků do konce roku 2021 biologicky odbouratelných. Výrobní linka přeměňuje odpad na energii čímž snižuje uhlíkovou stopu.

Důraz na přirodzenost převažuje i v komunikaci značky a namísto luxusních superžen podporují jejich přirozenou krásu. Až 70% Francouzek nakupujících v lékárnách zná značku KLORANE. Nyní je můžete poznat z pohodlí domova i vy. :)