ATTITUDE - Lepší produkty pro lepší zítřky

21. 10. 2020

Misií kanadské firmy ATTITUDE je inspirovat rodiny k zdravějšímu a udržatelnějšímu životu pomoci vysoce kvalitní osobní péči a výrobků pro domácnost, které jsou lepší pro tělo ale i pro naši planetu.

Společnosť ATTITUDE se zavazuje, že bude poskytovat nástroje na vědomý život pomoci čistě přírodních ingrediencí. Všechny výrobky pro domácnost a osobní péči jsou vyrobeny z materiálů, které mají nejmenší možný dopad na Vás, Vaši rodinu a v neposledním řade na životní prostředí – od vývoje až po odtok.

Vize

Globálni udržitelnou vizí značky je redukovat, opětovne použít a recyklovat- a zalesnit, aby jsme pomohli chránit planétu. Cílem je mít pozitivní vliv a zároveň umožnit klientům být také součastí hnutí.

Láhve ATTITUDE jsou vyrobeny z nejsnáze recyklovatelného plastu pro maximalizaci ohledu na životní prostředí a minimalizaci dopadů výroby na něj.

Zalesňování posouva oběhové hospodářství o krok vpřed tím, že nejenže omezuje náš dopad na planétu, ale také pomáha regenerovat a léčit ji prostředníctvím iniciativy v oblasti zalesňování. Tá hlása, že za každý zakoupený výrobek online nebo v zoučastněném obchodě, společnost vysadí strom s dvomi popředními neziskovými organizacemi.

ATTITUDE díky působení v soukromé sféře kontroluje celý výrobní proces, od získavaní materiálu až po marketing. Vždyť vlastní laboratoř je pro společnost osobní péče neobvyklé, ba až ojedinělé. Tím vedců ATTITUDE se změnil na odborníky v průmysle a dáva společnosti úplnou kontrolu nad přísadami, procesmi a kvalitou, díky čemuž se spokojeně vyhýbají průmyslovým nečistotám a znepokojujícím přísadám.

Všechny výrobky ATTITUDE jsou vyráběny s použitím přísad s nízkým nebo žádnym obsahom alergénů, tak jako to určuje Evropsá komise (méně než 0,01% hmotnosti). Navíc přísady jsou dermatologicky testovány v nezávislých laboratořich, aby se zajistilo, že výrobky jsou hypoalergénní a nedráždive.

Veškeré výrobky a složky jsou prírodní a spĺňují biologické odbouratelnosti, vodní toxicitu, obnovitelné zdroje a environmentální kritériá na konci životnosti.

Celá řada produktů je veganska a bez krutosti k zvířatům (certifikované organizací PETA) a úspěch značky jen podtrhuje jej dostupnost v 55 krajinách. Portfolio na Bioruži začína dětskými vlhčenými ubrousky, cez čistíci prostředek na dětské hračky, sprej na usnadnění rozčesávaní vlasů nebo zinkovou mast na opruzeniny a mnoho jiného. 

Nechme se pozitívně inšpirovat příkladným přístupem kanadské značky ATTITUDE, koneckonců, spolu můžeme být tou změnou. :)