Doprava zdarma od 950 Kč

Co je opalování?

Není opalování jako opalování. Při všech článcích a reportážích o tom, jak je nutné se chránit před slunečním světlem a v době, kdy svítí slunce musíme být zavřený doma, máme pocit, že slunce je něco škodlivého a může nám jen ublížit. Samozřejmě rizika přílišného slunění jsou velmi dobré zdokumentované a nadměrné trávení času na slunci bez SPF je jednou z příčin vzniku melanomu. Avšak 10 minutová procházka během slunečného dne ještě neznamená opalování a nadměrné vystavování se slunci.

Pod pojmem opalování myslíme akt sezení nebo ležení na slunci. Opalování má pro naše tělo velké množství benefitů. Za prvé sluneční paprsky zvyšují naše hladiny serotoninu, který zlepšuje náladu a podporuje pocit štěstí. Vystavování se slunci pomáhá tělu vytvářet vitamín D, který příznivě působí na pokožku, vlasy, nehty, zuby a kosti. Vitamin D pomáhá tělu v boji proti různým chorobám a posiluje náš imunitní systém.

Přílišné vystavování se slunci však sebou přináší různá rizika. Nadměrné opalování může vést ke vzniku takzvané sluneční vyrážky, spálení pokožky či vzniku melanomu. Je důležité znát nástrahy opalování, abychom se jim uměli vyvarovat a správně a bezpečně se opálili.

Tipy jak na správné opálení:

  1. Výběr správného opalovacího krému

Při výběru správného opalovacího krému musíme dbát na to, aby nás SPF dokázal chránit před UVA i UVB zářením. Protože, ne každý SPF nás chrání před oběma zářeními. Dermatologové doporučují SPF 30, který filtruje 97% UVB a SPF 50, který filtruje 98% UVB záření.

       2. Nanášení opalovacího krému

Krém na opalování by se měl nanášet 15 minut před plánovaným začátkem opalování. Po každém koupání by se měla na tělo nanést nová vrstva opalovacího krému. Při delším opalování je třeba novou vrstvu krému nanášet každé dvě hodiny.

        3. Poznejte hranici opalování

Vaše pokožka dosáhne hranice opalování v momentě, kdy už fyzicky nemůže produkovat další melanin (opalovací pigment). Od tohoto momentu se přestáváte opalovat a vystavujete svoji pokožku riziku poškození UV zářením. Hranice opalování většinou dosáhnete po 2 – 3 hodinách na slunci. V případě světlejší pokožky mnohem dříve.

         4. Dělejte si přestávky a kryjte si hlavu

Přestávky na slunci snižují intenzitu UV záření a snižují riziko spálení. Opálení bude zdravější a trvanlivější. Při přímém slunečním záření je důležitá pokrývka hlavy.

          5. Dodržujte pitný režim

Během léta a zejména při nadměrném vystavování se slunečním paprskům je důležité zůstat hydratovaný a dodržovat pitný režim. Vhodná je také konzumace ovoce, které obsahuje přirozené velké množství vody.

          6. Používejte krém po opalování

Pokožka je po opalování dehydrovaná a podrážděná. Aby se po opálení pokožka uklidnila je nutno ji hydratovat. Opálení tak vydrží déle.

Značka Wooden Spoon nabízí nejčistší a skutečně přírodní péči o pokožku. Produkty od Wooden Spoon představují přírodní potěšení, do kterého se zamiluje opravdu každý.

Značka Wooden Spoon uvádí na trh první přírodní opalovací krémy s revolučním neviditelným zinkem. Díky této inovaci se stala z přírodních opalovacích produktů preferovaná možnost vhodná pro všechny typy pleti. Nové opalovací krémy s neviditelným zinkem nezanechávají bílé stopy a snáze se nanášejí. V certifikovaných laboratořích v Itálii, Polsku a Bělorsku byly provedeny in-vivo, in-vitro a dermatologické testy s novým neviditelným zinkem.

In-vivo testy s dobrovolníky v kontrolovaném laboratorním prostředí dokázaly, že nová opalovací mléka s plně přírodními složkami a neviditelným zinkem mají vysokou UVA & UVB ochranu!

Dermatologický test provedený na 20 dobrovolnících (z toho 11 s anamnézou alergických reakcí) ukázal, že nová minerální opalovací mléka jsou šetrná k pokožce, nedráždí, nezpůsobují zarudnutí ani žádné alergické reakce.

Neviditelný zinek je budoucností přirozené ochrany před sluncem! Wooden Spoon team je velmi hrdý na to, že jako první na evropském trhu nabídneme přírodní ochranu před sluncem s neviditelným zinkem!"